Доставка и Връщане

Доставка

Доставката на избраната стока/и се извършва чрез куриерска фирма Спиди или Еконт.

Поръчки потвърдени до 15:00 ч. се изпращат в рамките на същия ден. Потвърдените след 16:00 ч. поръчки се изпращат в рамките следващия ден.

След получаване на съобщението за потвърждаване на наличността и готовността за експедиция от потребителя, доставката се осъществява в рамките на следващите два работни дни. ВНИМАНИЕ! Има населени места, които са със специален режим на доставка от Спиди/Еконт и са в отклонение от горепосочените условия.

Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката.

Стойността на доставката на територията на страната е:

  • За суми до 120 лв според тарифита на фирма Спиди / Eконт

  • За суми над 120 лв доставката е безплатна.

Когато пратката е с Наложен платеж/НП/ потребителят получава SMS, в деня на доставката, в който е упомената товарителницата и сумата за НП.  В случай, че куриерът не открие потребителя  на посочения адрес се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Когато пратката е с плащане по банков път в случай, че куриерът не открие потребителя  на посочения адрес се свързва с него на посочения телефон, за да уточни деня на доставка. Моля да имате предвид, че не може да гарантираме доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

Връщане

Съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителя клиентът има право да върне закупената стока в рамките на 14 дни / календарни/ от датата на получаването й при спазени следните условия: Фабричният вид на стоката не е нарушен, стоката не e използвана, всички фабрични етикети не са повредени или премахнати; Представен е официален данъчен документ за покупка – касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура; Клиентът е длъжен да заплати разходите по връщането на стоката, включително транспортни разходи и др. куриерски или банкови такси, свързани с възстановяването на платената цена за покупката. Клиентът има право да получи само стойността на върнатата стока, такава каквато е отразена в документа за покупка.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

За да върнете закупена стока:

  • Изпратете имейл към info@gadgetshop.bg;  с поръчка № и телефон за обратна връзка. 

  • В срок до 2 работни дни служител на Гаджет Шоп ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите;